Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

måndag 9 februari 2015

Vårstädning

Igår eftersökte en tjej på Vuxna Sytokar sin sylust och det fick mig att dra ut tummen och gå ner till källaren för att göra min storstädning. Den behövdes, allt var trångt och instoppat här och där.
Jag hade köpt en presenning sedan innan och la utanför för att inte skita ner grejerna. Gick igenom allt som var från bordsskivan och nedåt. Slängde flera soppåsar och gjorde iordning saker som väntat i år mer eller mindre.
Nästa gång ska jag fixa borden och hyllan. Och tygerna bakom provdockorna ska gås igenom också. Det hela tog ca 2,5 timme.
De två första bilderna är tagna före, nummer  tre och fyra är tagna efter att jag har tagit ut allt och den sista är hur det ser ut nu.
Ser ni någon skillnad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar