Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

tisdag 22 oktober 2019

Shorts till sambon

Jag köpte det här tyget på EM Broderi och tyger till mig själv men sambon blev kär i det också, något som inte sker ofta! Så jag köpte lite till så att han kan få något också. Nu ska vi till Hongkong och det kommer att vara varmt där. Jag började leta efter ett bra shortsmönster i trikå och hittade det hos 5 out of 4 i deras gratismönster Pajama Pants. Jag valde att förlänga shortsen till 40 cm från grenen då deras shortslinje var mycket högre upp. Jag gjorde en tolie som han fick testa och den fick godkänt. Jag tycker det är läskigt att sy i resårband, att få det rätt. Jag la ut ett par köpta shorts som han gillar och gick efter hur resåren var där. Han är väldigt nöjd med dem och det gör mig väldigt lycklig!
Han börjar lära sig att posera i alla fall...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar