Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

fredag 24 april 2015

Häl(sningar)

På dagens stickcafé så fick jag hjälp med min häl. Lite förvirrat men det går nog bra, få se imorgon om jag lyckas fortsätta själv.
Jag har nu packat väskan inför Stockholm. I resväskan ligger det nu totalt tre stickningar: Min gula failtröja, min svarta sjal och en sockstickning som jag inte lagt upp ännu då jag bestämde det idag efter att min nuvarande sockstickning går bra. Ska kolla med Emma om vilken stickstorlek jag ska ha på strumpstickorna. Jag hade visst storlek två och tre hemma men jag tror hon sa storlek 2,5. Få se.
I min handväska så har jag två stickningar inför tågresan. Det är min sockstickning och min wurm.
Jag tror nog att jag är redo. Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar