Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

lördag 13 september 2014

Gittes fyllde 25 år

I onsdags tog jag mig en liten tur till Rinkaby utanför Kristianstad. Detta för att Gittes fyller år denna veckan. Rättare sagt i tisdags men de firar hela veckan. 
När jag fyllde år i maj så fick jag ett presentkort av mina svärföräldrar på 700 kronor så jag tänkte att jag åker dit och kollar. Just den här dagen hade de 25% på all lin- och ulltyger samt mönstrade barnjersey. 
Jag köpte 2 meter svart lin att göra svala sommarbyxor (nästa år då) av, ett randigt tyg som jag misstänker är viskos, ett grått jerseytyg som glittrar lite (funderar på att sy Eva-klänningen) och sedan ett roligt tyg med ananas. Så tre klänningar och ett par byxor. ^^
Jag fick även en present på Gittes. lite tråd, ett block och en penna. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar