Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

lördag 21 april 2018

Joggingdress

Jag köpte detta som stuv på Ohlssons tyger i Örebro. Jag tänkte att det funkade som en Grace av Jenny Hellström men när jag kom hem och kollade hur mycket det var så insåg jag att det räckte till byxor också! Grace har ni sett här och här. Byxorna har jag gjort en gång innan men det var 2013. Mönstret är från New Look och modellnummer är 6142. Det är His & Hers, myskläder alternativt träningskläder.  Denna gången gjorde jag mudd i midjan istället för resår.
Jag ska göra om två saker; göra halsringningen större, det är lite för nära och benmudden är lite för vidd, glider ner under foten.
Jag kommer att vara snyggast på Dreamhack i sommar!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar