Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

måndag 23 april 2018

Bortglömda prickar

Skulle uppdatera mitt Facebook-album när jag upptäckte att jag saknade en klänning både här på bloggen, på Dropbox och i min mobil!! Jag hittade dem till slut på Foton som är via Google. *puh*
Jag har gjort ett inlägg på bloggen om en och det handlade om fickor då modellen inte hade några. Det landade till slut i att det blev utanpå fickor som jag  mönsterpassade in. Jag brukar inte klä i klänningar utan sömmar under bysten eller prinsess-sömmar. Men jag gillar den.
Skulle dock inte ha kortat ärmarna, det verkade vara en bra idé men i verkligheten blev de för korta. Jag vill minnas att det inte är som i ryggen från början.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar