Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

måndag 21 december 2020

Temat för 2021

Jag gillar att ha rutin för min stickning, ha en plan för vad jag ska sticka så att jag inte helt plötsligt har en massa pågående projekt. Men jag har nu två år i rad inte hunnit med dem. Och dessutom valt fel projekt gällande storlek, garn och annat. Vilket gör att man tappar suget... Så jag gör en ny stratergi. Jag har valt ut fyra plagg. Tanken var egentligen tre men jag såg så fina versioner av en tröja att det blev en fjärde. Temana är: Start, Omstart, Nystart och Jul.

Start är Embrace Octopus Sweater 

Omstart är: Körsbärsblom 

Nystart: Siri 

Jul: Betty and Judy Lodge Sweater

Jag har nog garn till alla hemma, ska bara kolla stickfastheten på det tilltänkta garnet för Siri.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar