Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

måndag 22 oktober 2012

Två blir en

När jag var i Borås med min sambo så köpte vi varsin T-shirt, dock var det barnstorlekar men vi gillade trycket. Så jag bad sambon leta upp en svart T-shirt, sedan gjorde jag lite ritlinjer och klippte ut, veck in kanterna och sydde två sömmar runt om. =)
Mitt tips är att ta lite överdriven sömsmån ifall de haspar upp sig samt att det ger stadga. =)


Sambon är glad, han är bara dålig att bli fotograferad. Antingen får man en konstig min eller så ser han ut så där. 

Närbild. 

2 kommentarer:

  1. Och så löser man det genom att fota honom utan huvud. ;)

    SvaraRadera
  2. Jo men han kan ju få ha huvudet med ibland, så han inte tror att jag ogillar honom. ;)

    SvaraRadera