Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

onsdag 18 april 2012

Begravning

Nästa vecka ska jag på begravning och givetvis uppstod frågan: Vad ska man ha på sig?
Då jag inte har något passade hemma var det bara att gå igenom Burda-tidningarna och dra till tygaffären för att finna rätt tyger.
Jag har tänkt sy en klänning (såklart) som är delad i midjan. Det kommer att vara hundtandsmönster upptill och svart nedtill. Vit foder upptill och svart nedtill. Tanken verkar väldigt bra iaf, sedan får se vad resultatet blir. =S
Har tvättat tygerna ikväll iaf, så nu kan jag börja. =)
Fortsättning följer!

1 kommentar:

  1. Oj! Tanken verkar och låter väldigt bra, jag är redan nyfiken på hur resultatet kommer bli! :D
    Tråkigt med begravning dock :( Beklagar sorgen.
    /Eminus

    SvaraRadera