Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

tisdag 14 juli 2020

Omstart

Jag har vetat länge att jag behöver städa syrummet men i lördags tog jag tag i det. Jag började med att gå igenom mina vagnar och struktera upp dem då det hade gått överstyr i dem. 


Sedan tog jag ut mycket som låg på golvet och dammsög upp allt damm som bosatt sig där inne. Jag har sedan fortsatt med att vika om tyger och flytta runt på grejer. 


Nu är det lite mer golv och lite mer plats. Nu kan jag ligga på klippbordet igen utan att flytta på 15.000 saker först. 


Det känns skönt i själen och kroppen att det är uppstädat igen. Det mentala måendet känns som en skön vind när man är ute på vandring. 


På bordet ligger nästa projekt redo, sambon kommer att få bli testperson.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar