Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

måndag 2 november 2015

Hemligt byte #4

Var med på ett byte via Chippzans grupp. Teamat var höst och Halloween. Jag hade fått Chippzan herself som hemlig bytesvän, blev sjukt nervös.
Av Chippzan fick jag en hemmasydd necessär med höstlöv, handspunnet garn från Willow Fairy Wool, handgjort nystab i Fimolera, lösviktste från Cajsa Warg, en ny tesil och nya  knappnålar samt ett bling "C".


Av mig fick hon en cowl som är gjord efter mönstret Present på Ravelry, en Halloween-krans, Pukka-te, pärlor och knappar samt tyg från mitt stash i källaren och godis till underlaterna och marsvinen där hemma. 

Närbild på kransen.

1 kommentar:

  1. Stort tack för det underbara paketet! Du må tro att jag var nervös för att ge dig något sytt, du som kan så mycket :-) Kransen får hänga uppe ett tag till och liva upp vår tillvaro hemma. Tack för att du tänkte på djuren också.
    / "Chippzan herself" ;-)

    SvaraRadera