Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

tisdag 5 juni 2018

Sådan far, sådan dotter.

När jag var i Örebro så köpte jag trikåtyg med två tryck på. Ena trycket blev en T-shirt till pappa. Andra trycket blev också en T-shirt till pappa OCH en klänning till mig! Bara för att man är 34 så behöver man inte sluta klä sig som sin pappa. 
Pappa förstod vad som var på gång när jag kom ut med denna på mig. ^^ Han blev väldigt glad. Om vi åker bägge till Lastbilsmässan så kommer vi att ha dessa på oss! 
Jag tog olika enfärgade trikåer till oss. Pappa älskar blått och jag tyckte att den lila tog upp färgerna bra. Jag lät trycket styra på klänningen, den blev liiiite kort för mig tycker jag men tennisklänningar är aldrig långa ändå. Sambon tycker att det ser lite konstigt ut men jag gillar den. Annorlunda liksom. =)

Tvingade stackars pappa till att ställa upp på mina tokigheter.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar