Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

fredag 23 mars 2018

600

Detta är mitt 600:e inlägg och det kommer att handla om sömnad. Det var det jag började med och som är min stora kärlek. Jag har sedan förra helgen städat mitt syrum. Ändrar det som inte funkar och så vidare. Smågrejer.
Jag gick igenom mina sytidningar och jag hade flera som jag inte längre är intresserad av men vill behålla, så de åkte upp på vinden. Blev mer plats och nu slipper presshästarna stå på golvet och vara i vägen.
Jag är nöjd men jag gillar olika mycket att organisera som att leka med alla tillbehören som att sy. Jag kommer att leka vidare.


Ikväll har jag ritat av ett nytt Burda-mönster som jag ska testa. Få se om jag får plats i det. ^^ Och det är i vävt. Jag har saknat det. 
Nästa vecka får det bli en toile och testa den. Ska bli spännande!
Det kliar i fingrarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar