Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

fredag 5 januari 2018

Skönheten och Odjuret

Belle är min favorit Disney prinsessa och när jag såg detta tyget så blev jag kär! Jag köpte 70 cm i tron att det skulle räcka till en överdel men jag fick göra en söm baktill för att få ihop det. Den är sydd på samma sätt som Comic, det blåa tyget är ifrån Tyg-och Garnparadiset. Jag använde blå overlocktråd till alla sömmarna. Jag är rädd för kommentarerna om denna. Att den är barnslig ut men jag känner mig kunglig i den! Kan man ha T-shirts med favorit bandet/filmen/serien så kan jag ha denna!
Börjar lite drömma om en hel klänning i detta. Hmmm.... <3

Dessutom: Grattis på namnsdagen till mig själv!
Jag heter Hanna i andra namn! <3












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar