Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

onsdag 7 juni 2017

Marockokofta

Någon gång i julas så fotade Anna mig i min Marockokofta så nu när det är juni tycker jag att det är passande visa bilder med snö. XD
Jag använde mig av Novitas Ruska och det gick åt 17 nystan totalt. Jag är nöjd med jag har inte använt den för jag har inget som passar! Oh well. The itsch is gone. Jag virkade och stickade med storlek 6. Jag började 28 december och den blev klar 5 januari så det gick supersnabbt!
Garnet köpte jag på rea hos min LYS som nu heter Tyg-och Garnparadiset då de har börjat sälja tyg också.
Mönstret har en Astrid från Sandnes Garn gjort och den var på mode i garnaffären ett tag.
Njut av bilderna som fina Anna har gjort!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar