Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

tisdag 29 maj 2012

Now you see me, now you don´t


En vän som är med i samma kvasiförening som mig ville ha hjälp att göra en modifikation på sin väst. Då han vill kunna ha sig den på festivaler och annat med så ville han kunna sätta ett T-shirt-tryck över vår logga.
Sagt och gjort, jag gjorde detta genom att klippa ut logga, pressa fast mellanlägg för att stadga upp den, sedan sydde jag på blixtlås runt om och därefter sydde jag på blixtlåsen på västen så nu kan han ta bort trycket när han är på studentphester och sätta på det igen när det är festival.



























1 kommentar:

  1. Har också arbetat Blogger. Jag gav upp. Enda lösningen jag kom på var att lägga in bilderna på olika platser i en lång text, men i korta inlägg är det direkt värdelöst. En av mina kollegor löste det med att redigera ihop bilderna till en i något program innan hon lade upp dem, men det blir allt himla mycket jobb. Tyvärr.

    SvaraRadera