Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

onsdag 25 april 2018

Beehive

Modellen heter egentligen Doris men rubriken i Ottobre 2/2018 är Sports and Beehive, vilket jag tycker är ett mer passande namn. Och det är otroligt nog samma siluett som den jag gjorde i vävt. Och bägge är blommiga. Kände att Beehive och blommigt funkar ihop. ^^ Jag tänker även på hur Austin Meyers uttalar "Bee have"!", funkar för mig! ;)
Tyget har jag nog köpt av en säljare på Facebook. Jag valde att ha helt framstycke och delat baktill. Jag gillar denna bättre än den i vävt. Den funkar bättre i trikå.
Kan bli någon till i framtiden. Tror att det är fickorna som gör det.
Modellnummer är iaf 15.











1 kommentar:

  1. Snygg klänningsmodell som passar dig alldeles förträffligt! :)

    SvaraRadera