Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

söndag 15 januari 2017

Lägga band på sig själv

Just nu vill jag starta upp en massa stora projekt, såsom Siri #2, Shellseeker, Suger Maple #2, Divine-tröjan eller en rosa Tweed-tröja. Inte små projekt heller som Fidra till exempel. Jag ska sticka det jag har. Min nya Hitchhiker sticker jag i skolan, Norby är halvvägs klar (hoppas jag), Shapely boyfriend går mot sitt slut, Vitamin D måste läggas tid på och pappas Lumberjacka väntar på att delas av för ärmhål.
Så jag harbestämt för, även om det kliar i fingrarna (speciellt på natten) så börjar jag inte på något nytt förrän Shapely boyfriend och Vitamin D är helt klara samt tills axlarna på Lumberjackan är klara. Någon måtta får det ju ändå vara.
Shapely boyfriend och Vitamin D måste vara klara den 27:e mars för att kunna klara Trippelkofteutmaningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar