Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

tisdag 13 december 2016

Unboxing

På Youtube finns ett populärt inslag som kallas unboxing där man packar upp paket man har fått. Nu filmade jag inte men jag fotade steg för steg när jag fick mitt paket från The Crafty Bee då det var så fint inslaget!
Häng med!

 Så här fint såg det ut när jag tog ut den ur det vadderade kuvertet!

 Tog bort bandet och öppnade det som en tändsticksask.

 Tittade på det fina visitkortet och la det bredvid.

 Detta är min favoritbild och jag älskar alltihop!

Avslutar med en närbild!
En annan dag kommer en bild när jag har det på mig!
Kolla gärna in The Crafty Bee på Etsy eller Facebook! Hon har mycket fint och sött.
Vad tycker ni om halsbandet?

1 kommentar:

  1. Thank you very much Camilla for your wonderful post!
    It's been a pleasure for me to create this necklace for you.

    Congratulations on your lovely blog! :)
    Sara

    SvaraRadera