Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

fredag 8 maj 2015

Presenter!

Här är födelsedagspresenterna jag fick igår när jag fyllde år!

Denna fick jag från min svåger. Äntligen är den min! Ringberg är jag sugen på att göra just nu.

En liten rolig historia: Dessa fick jag av min svärmor. Jag blev kär i dessa när vi var i Bangsaphan och snart skulle till Bangkok. Vi ville inte shoppa de sista dagarna för att ha pengar till Bangkok. Men svärmor köpte dessa när hon kom tillbaka till Bangsaphan efter att jag och sambon åkt hem.
Och de sitter lika skönt som då! <3
Jag fick även en rosa kökshandduk av henne. 

Fick Addi Click Lace long tip rundstickor av mina föräldrar med extra kablar.
Så snygg rosalila färg! Känns som kuvertväska från 80-talet. ^^

Så fin inuti!

Jag satte ihop två 80 cm kablar och stickade på Tant Koftas ofta direkt! De är riktigt sköna att sticka med! Testade Annas, hon har Addi Click basic men de kändes för trubbiga, så jag körde på vinst och förlust på lacemodell och med längre tippar! Och jag älskar dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar