Välkomna!

Min blogg om vad jag syr, stickar och lite ögonblick från livet.

tisdag 27 maj 2014

Shopping på second hand

Även om jag inte syr så mycket just nu (förutom i huvudet) så är sömnaden och hantverket ständigt med mig. Idag har jag shoppat lite på två olika second hand, Röda korset och PMU.
På PMU köpte jag även en glasbruk med lock men den har ju inget med sömnad att göra.
Imorgon ska jag iväg på stickcafé med en vän där människor från "Online stickcafé" på Facebook ska träffas irl på ett café. Jag kan ju inte sticka ännu men jag fick komma ändå. Få se om jag kanske kan lära mig något.
Men jag behöver ju då stickor och garn, vilket jag har skaffat idag.

Jag fick även mina två "vinster" från Tradera idag. Köpte de billiga knappnålarna som jag gillar och två paljettgrejer med Frankrike-tema.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar